XPERIA Sony & Sony ericsson

sonymobile

Plazza

هدیه Xperia club به دوستداران برند سونی
|

 

تصویر زیر هدیه Xperia club  به همه دوستدارن برند سونی

 

 

در صورتی که تصویر را مشاهده نمیکنید برای دانلود ایـنـجـا کلیک کنید



:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
::: <-TagName->
نویسنده : David
تاریخ : 10 / 3برچسب:honami,onesony,i1,sony,سونی,هونامی,
زمان : 23:3
صفحه نمایش های TRILUMINOS در اسمارتفون های آینده سونی
| | ادامه مطلب...

بر هیچ کس پوشیده نیست که سونی یکی از بزرگترین و نامدار ترین سازندگان صفحه نمایش و تلویزیون بوده و همواره با ارائه بهترین کیفیت ممکن چشم ها را به خود خیره کرده است.اما وقتی صحبت از صفحه نمایش اسمارت فون های سونی به میان بیاید(اگر چه این صفحه نمایش ها از دید مستقیم کیفیت فوق العاده ای را به نمایش میگذارند اما) باید به این موضوع که صفحه نمایش اسمارت فون های سونی دارای زاویه دید و کنتراست چندان جالبی نیستند اعتراف کرد.این مورد بویژه در یکی از جدیدترین اسمارت فون های این کمپانی یعنی Xperia Z بحث برانگیز شده و صدای بسیاری از دوستداران سونی را در آورده است.

اما اینطور که از اخبار و اطلاعات جدید پیداست سونی بلاخره دست بکار شده و در تدارک ارائه صفحه نمایش هایی با زاویه دید،کنتراست و کیفیت بسیار بالاتر است.چند روز پیش سایت ePrice گزارشی از جدیدترین تلویزیون هایی که سونی در بازار تایوان به فروش خواهد گذاشت را منتشر کرد اما توجه بسیاری از طرفداران سونی بیش از همه به تصویری که نشان از دستگاه هایی که به صفحه نمایش های TRILUMINOS مجهز خواهند بود جلب شد...

 



:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
::: <-TagName->
نویسنده : David
زمان : 20:48
Xperia ZR، اسمارتفون تازه وارد و ضد آب سونی با پردازنده ۴ هسته ای
|

مشخصاتی از اسمارت فون آینده سونی با نام Xperia ZR  منتشر شد، اسمارت فونی که دارای ویژگی های قابل توجه و جالبی است. در ابتدا، این دستگاه که با نام Dogo و شماره مدل Sony C550X شناخته می شود، همانند اکسپریا Z اسمارت فونی ضد آب به حساب می آید.

صفحه نمایش آن ۴.۶ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل، پروسسور آن ۴ هسته ای ۱.۵ گیگاهرتزی کوالکام S4 Pro و رم آن ۲ گیگابایتی است. دوربین اصلی این اسمارت فون ۱۳ مگاپیکسلی با سنسور Exmor RS و حافظه داخلی آن ۸ گیگابایتی می باشد، البته کاربر با استفاده از microSD میتواند حافظه ذخیره سازی خود را افزایش دهد.

انرژی مورد نیاز Xperia ZR را یک باتری ۲۳۰۰mAh تامین می کند. همانطور که عنوان شد این محصول سونی دارای سطح بالایی از مقاومت در برابر گرد و غبار و آب می باشد. یکی از ویژگی های آن وجود IP55/IP58 است که حتی از رتبه مقاومت اسمارت فون اکسپریا Z بالاتر است.

اکسپریا ZR از لحاظ ظاهری بیشتر شبیه به ZL عنوان شده است. ضخامت آن احتمالا بیش از ۱۰ میلیمتر و وزن آن در حدود ۱۴۰ گرم خواهد بود. نظر شما در مورد این محصول آینده سونی چیست؟


منبع:PCWAR



:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
::: <-TagName->
نویسنده : David
تاریخ : 6 / 2برچسب:سونی,اکسپریا,rx,2013,ip58,
زمان : 13:35
براساس پیش بینی های مالی، سونی بهتر از انتظارات ظاهر شده است
|

پس از یک سال وحشتناک مالی تا پایان ۳۱ مارس ۲۰۱۲ که کمپانی سونی حدود ۴.۶ میلیارد دلار ضرر خالص داد، به نظر می رسد که همه چیز در حال شروعی دوباره برای این شرکت ژاپنی است. امسال و با توجه به فروش قابل قبول این شرکت، سونی به حدود ۳ درصد فروش بیشتر نسبت به پیش بینی های انجام شده رسید. سود عملیاتی آن نیز به حدود ۷۶.۹ درصد و در آمد خالص آنها به ۱۰۰ درصد پیش بینی های انجام شده رسیده است.

ژاپنی ها امیدوارند تا به رقم ۴۰۲ میلیون دلار در بخش سود برسند. سال گذشته این شرکت برای تغییر در وضعیت مالی خود حتی بعضی از دارایی های خود را به فروش رساند، اما به نظر می رسد که وضعیت این کمپانی در حال بهتر شدن است. سونی در تاریخ ۹ May گزارش مالی جدید خود را منتشر می کند. منتظر گزارش مالی جدید این شرکت دوست داشتنی باشید.


منبع:PCWAR



:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
::: <-TagName->
نویسنده : David
تاریخ : 6 / 2برچسب:سونی,گزارش مالی,2013,
زمان : 13:29
اسمارت فون های 2013 سونی،تعریف جدیدی از بخش موبایل این کمپانی ارائه خواهند داد
| | ادامه مطلب...

از زمانی که کمپانی سونی بخش موبایل خود را از شرکت اریکسون جدا کرده شاهد پیشرفت چشمگیر این واحد بوده ایم و این شرکت توانسته با ارائه اسمارت فون هایی با طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالا در کنار قیمتی مناسب جایگاه قابل قبولی را در بازار اسمارت فون ها از آن خود کند.

اما بر هیچکش پوشیده نیست که در این مدت بخش موبایل سونی عملکرد نسبتا ضعیفی را در مقایسه با سایر واحد های این کمپانی از خود به نمایش گذاشته و جایگاهی در خور نام سونی کسب نکرده است.بطور مثال طبق گزارش کاربران فروم های بزرگ همچون فروم XDA در بسیاری از اسمارت فون های این کمپانی مشکل استفاده از چند صفحه نمایش در یک مدل وجود دارد چنانچه در مورد اکسپریاV،T،TXو حتی Xperia Z این مورد مشاهده و با تست پنل به اثبات رسیده است.حتی در فروم سونی برخی از خریداران در این مورد پرسش هایی را مطرح کرده و تفاوت کیفیت این صفحه نمایش ها را متذکر شده اند...



:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
::: <-TagName->
نویسنده : David
تاریخ : 26 / 1برچسب:سونی,شایعات,2013,اکسپریا,,
زمان : 14:13
گوگل،سونی و مایکروسافت معتبر ترین برند های فعال دنیای تکنولوژی
| | ادامه مطلب...

بر اساس نظر سنجی جدید Reputation Institute که طی ماه های فوریه و مارس 2013 از 55،000 نفر از مشتریان و 313 نفر از رهبران تجاری از کشورهای:
استرالیا،برزیل،کانادا،چین،فرانسه،آلمان،هند،ایتالیا،ژاپن،مکزیک،روسیه،کره جنوبی،اسپانیا،بریتانیا و ایالات متحده بدست آمده کمپانی هایBMW ، والت دیسنی و Rolex در جایگاه اول تا سوم معتبر ترین برندهای حال حاظر جهان قرار گرفتند.
همچنین در این گزارش کمپانی های گوگل،سونی و مایکروسافت به عنوان معتبر ترین شرکت های فعال دنیای فن آوری شناخته شده اند.در این نظر سنجی معیار هایی چون اعتبار،مشتری مداری و احساس و نظر هر فرد در مورد این نام های تجاری مورد توجه قرار گرفته و در نهایت نتایجی که در جدول های زیر مشاهده میکنید بدست آمده اند...

 



:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
::: <-TagName->
نویسنده : David
تاریخ : 23 / 1برچسب:سونی,اعتبار,گوگل,Reputation Institute,2013,
زمان : 23:59
اکسپریاZ پر فروش ترین اسمارت فون بازار سوئد
|

بر اساس آمار بدست آمده از خورده فروشی های سوئد،پرچمدار فعلی کمپانی سونی یعنی تلفن اکسپریاZ طی ماه گذشته تا کنون توانسته به صدر جدول فروش اسمارت فون ها و بالاتر از تلفن هایی همچون گلکسی Slll و آیفون5 تکیه بزند.
این نتیجه خوب خوشبختانه بارها شنیده شده چنانچه پیش از این نیز اعلام شد که موجودی اکسپریاZ در اکثر بازار ها تنها ظرف چند روز به پایان رسیده.همچنین این اسمارت فون در بازار ژاپن و توسط اپراتور Docomo به میزان فروش 140000 عدد تنها طی چند روز رسیده است و بنا به گفته منابع چینی در کمتر از 40 روز به طور کلی حدود 4.6 میلیون عدد از این اسمارت فون به فروش رفته است.
شاید این اخبار در مقایسه با فروش کمپانی هایی چون سامسونگ و اپل چندان جالب توجه نباشد اما مسلما این میزان رشد در آمار فروش و استقبال بسیار جالب توجه مردم برای کمپانی سونی بسیار دلگرم کننده خواهد بود.


منبع: Sonyviet



:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
::: <-TagName->
نویسنده : David
تاریخ : 21 / 1برچسب:سونی,اکسپریا,فروش,2013,
زمان : 1:7
نگاهی به رده میانی های جدید سونی اکسپریا SP و اکسپریا L و بنچمارک SP
| | ادامه مطلب...

زومیت:سونی پس از عرضه پرچم‌دار امسال یعنی اکسپریا Z، امروز دو تلفن ارزان قیمت‌ اکسپریا SP و L را با مشخصات سخت‌افزاری قابل قبول معرفی کرد. اکسپریا SP در واقع ترکیبی از قابلیت‌های اکسپریا S و P این شرکت است و از صفحه نمایش 720p و دوربین 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد و بدنه آن نیز از آلومینیوم ساخته شده است.اکسپریا SP از نظر مشخصات سخت‌افزاری شبیه به پرچم‌دار سال گذشته این شرکت، اکسپریا T است. این تلفن به یک صفحه نمایش 4.6 اینچ با رزولوشن 720p، پردازنده 2 هسته‌ای 1.7 گیگاهرتز Snapdragon S4، اندروید 4.1 و دوربین 8 مگاپیکسل تجهیز شده است.

اکسپریا SP مجهز به بدنه تماما آلومینیومی است و طراحی آن از اکسپریا Z الهام گرفته شده است.متاسفانه اکسپریا SP تنها 8 گیگابایت حافظه ذخیره سازی دارد اما می‌توان از طریق درگاه microSD حجم حافظه ذخیره سازی آن را افزایش داد. این تلفن همچنین از شبکه LTE و اتصال NFC پشتیبانی می‌کند.اکسپریا SP حدود 10 میلی‌متر ضخامت و 155 گرم وزن دارد. این تلفن در سه رنگ مشکی، قرمز و سفید روانه بازار خواهد شد



:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
::: <-TagName->
نویسنده : David
زمان : 14:20
اکسپریاZ حتی پس از رونمایی از گلکسیS IV همچنان محبوب است
|

برند خوشنام سونی بدون شک برای همگان دارای احترام و ارزش فراوانی است.این کمپانی همیشه بسیار مورد توجه بوده و محصولات بسیار باکیفیتی را روانه بازار کرده و در طول چند دهه اعتماد و احترام ویژه ای در اذهان عموم پیدا کرده است.بخش موبایل سونی نیز از زمان جدایی از اریکسون با ارائه محصولات باکیفیت بالا و طراحی بسیار چشم نواز و زیبا توانسته در مدت زمان کوتاهی محبوبیت زیادی برای خود کسب کند و در حال حاظر خبر های بسیار خوبی از علاقه مردم به اسمارت فون های این شرکت دریافت میکینم.طبق آمار اپراتور Docomo اکسپریاZ تنها در هفته اول عرضه رسمی در بازار ژاپن بیش از 140000 عدد فروش داشته و حالا خبر میرسد که تمامی موجودی در کشورهایی نظیر ژاپن، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ و تایوان در کمتر از دو روز از آغاز فروش به اتمام رسیده.اما شاید بگویید با معرفی شدن تلفن هایی همچون گلکسیS4 و یا htc one که حداقل روی کاغذ امکانات بالاتری را ارائه میکنند از میزان محبوبیت پرچمدار فعلی سونی کاسته خواهد شد و ما هم در جواب خواهیم گفت خیر!

در سایت فون آرنا نظر سنجی جالبی در حال انجام است.فون آرنا میپرسد حالا که گلکسیs4 معرفی شده و تا حدودی پرونده پرچمداران فعلی کمپانی های مطرح تکمیل شده(البته Xphone موتورولا و C680x که پرچمدار 2013 سونی خواهد بود در راهند!)کدام اسمارت فون بیشتر شما را برای خرید وسوسه میکند...

 

نکته بسیار جالب اینکه تا این لحظه از مجموع بیش از 20000 رای ثبت شده بیش از 6 هزار نفر به اکسپریاZ سونی و بیش از 8هزار نفر به لومیا920 نوکیا رای داده اند در حالی که htc One و گلکسی S4 سامسونگ حقیقتا مورد توجه قرار نگرفته اند و هر کدام در حدود 2 هزار رای بدست آورده اند.اگر تعداد بازدید روزانه ای که در وب سایت هایی همچون Gsmarena,phonearena یا Youtube از اسمارت فونهای سونی صورت میگیرد را نیز مورد توجه قرار بدهیم باید اعتراف کرد که اسمارت فون های سونی محبوبیت فراتر از انتظاری را کسب کرده اند و این آینده روشن بخش موبایل سونی خواهد بود...



:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
::: <-TagName->
نویسنده : David
زمان : 14:36
برچسب های دافع آب و ضد اثر انگشت Imos برای Xperia Z
| | ادامه مطلب...

پیش از این درگزارشی از نمایشگاه MWC 2013 انواع برچسپ و کیف و لوازم جانبی برای اکسپریاZ و Zl را مشاهده کردیم و حالا برچسب بسیار جالب شرکت Imos را شاهد هستیم که نه تنها مانع از جذب اثر انگشت میشود و سطح صاف و زیبای اکسپریاZ را حفظ میکند بلکه مانع از بجا ماندن آب به روی سطح اسمارت فون میشود.بنظر من نکته جالب دیگر این است که این برچسب درخشندگی و جذابیت اکسپریاZ را نیز دو چندان میکند.میتوانید تصاویر را در ادامه مشاهده کنید.



:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
::: <-TagName->
نویسنده : David
زمان : 15:1
تلفن اکسپریا L با صفحه نمایش 4.3 اینچ و دوربین 8 مگاپیکسل معرفی می‌شود
|

به تازگی شایعات و شواهد مختلفی در مورد تلفن جدید سونی که بازار میانی را هدف قرار داده، بدست آمده است. این تلفن که با نام اکسپریا ال، مدل C210X و نام رمز TaoShan از آن یاد می‌شود، مجهز به یک پردازنده 1 گیگاهرتز از خانواده Snapdragon کوالکام می‌باشد که با گرافیک Adreno 305 یکپارچه شده است.

براساس بنچمارک‌های منتشر شده از اکسپریا L، این تلفن از یک پردازنده 2 هسته‌ای 1 گیگاهرتز و اندروید 4.1.2 بهره می‌برد.

همچنین براساس شایعات تازه بدست آمده، اکسپریا L مجهز به یک صفحه نمایش 4.3 اینچ با رزولوشن FWVGA یا 480 در 854 پیکسل است که دکمه‌های لمسی اندورید نیز در قسمت پایین آن جای گرفته‌اند. این تلفن از یک دوربین 8 مگاپیکسل با سنسور Exmor RS ساخت سونی نیز بهره می‌برد.

اکسپریا L دارای باتری 1700 میلی آمپر ساعتی است و ابعاد آن نیز 128.7 در 65 در 9.7 میلی‌متر می‌باشد.

هنوز تلفن اکسپریا L به صورت رسمی توسط سونی تایید نشده است اما انتظار می‌رود در نیمه اول سال 2013 و با قیمت مناسب روانه بازار شود.


منبع:زومیت



:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
::: <-TagName->
نویسنده : David
زمان : 14:16
شایعات در مورد C670x سونی
|

پیش از این آقای Ramu در فروم ایساتو در مورد تلفن های 2013 سونی گفته بود و در لیستی که ارائه داده نام تلفنی با کد Honami = C670x بچشم میخورد.

اکنون شایعات جدیدتر خبر های قبلی را بیش ار پیش تایید میکنند.بنا به خبری که در وبلاگ هواداران سونی منتشر شده این تلفن جدید دارای چیپ Snapdragon 600 APQ8064T چهار هسته ای 1.8 گیگاهرتزی و Adreno 320 بوده و از صفحه نمایش 4.8 اینچی همچنین 2GB RAM و 32GB حافظه داخلی دوربین 13 مگاپیکسلی و اندروید 4.2 بهره میبرد.

با توجه به شایعات این تلفن در واقع باید همان Xperia ZL Plus باشد و به احتمال قوی در سه ماه دوم 2013 رونمایی خواهد شد.

بنظر میرسد سونی این روزها بشدت پرکار است و توقع داریم بزودی سرو کله   Gaga -C680xبا اسنپدراگون 800 و فبلت سونی C700X هم پیدا شود!



:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
::: <-TagName->
نویسنده : David
زمان : 8:7
آیا نسخه نهایی اکسپریاZ مجهز به صفحه نمایش IPS خواهد بود؟!
|

اگرچه صفحه نمایش اکسپریاZ در بررسی های زیادی مورد ستایش قرار گرفته اما متاسفانه همواره این نکته که زاویه دید این صفحه نمایش نسبتا محدود است نیز دوستداران این اسمارت فون را آزار داده است.البته ما در تصاویری که پیش از این در Xperia club قرار دادیم کاملا به کیفیت فوق العاده این صفحه نمایش ایمان آوردیم اما این کیفیت فوق العاده تا زمانی پابرجاست که نگاه شما چندان مایل و از زاویه ها نباشد! این مورد باعث به گوش رسیدن شکایاتی از سوی دوستداران این اسمارت فون شده است و کمپانی سونی که بنظر تا به امروز زاویه دید صفحه نمایش اسمارت فون های خود را جدی نمیگرفته را به تکاپو واداشته تا این مورد را در نسخه نهایی برطرف کند.حالا اما با ویدیو هایی مواجه میشویم که کیفیت جدیدی از صفحه نمایش اکسپریاZ را به نمایش میگذارند و نوید صفحه نمایشی فوق العاده تر از آنچه تصور میکردیم را برای نسخه نهایی این اسمارت فون میدهند.از چندی پیش ما ویدیو های مربوط به اکسپریاZ نسخه اپراتور Docomo را در آپارات قرار دادیم.با توجه به اینکه نسخه اپراتور Docomo هم اکنون برای فروش رسما عرضه شده میتوانیم اکسپریاZ تحت این اپراتور را نسخه نهایی و تکمیل شده این اسمارت فون بدانیم.در صفحه نمایش نسخه Docomo میتوانیم زاویه دید گسترده،عمق بسیار بیشتر رنگ مشکی و کنتراست بسیار بالاتر را مشاهده کنیم.حالا اما وب سایت های اختصاصی سونی همچون Xperiablog و sonyviet نیز به این موضوع که بنظر در اکسپریاZ نسخه نهایی با صفحه نمایش جدیدی مواجه هستیم اشاره کرده اند.اینکه سونی در نسخه نهایی از Ips استفاده کرده باشد یا اینکه همان TFT را با تکنولوژی های اختصاصی خود به این درجه از کیفیت رسانده چندان برای ما تفاوتی ندارد بلکه این مورد که نسخه نهایی اکسپریاZ مشکلی به نام محدودیت زاویه دید ندارد برای ما کافی و باعث خوشحالیست.

در ادامه میتوانید فیلم هایی که مورد استناد ماست را در آپارات مشاهده و یا دانلود نمایید.

http://www.aparat.com/v/wbWz5

http://www.aparat.com/v/h0LN2

http://www.aparat.com/v/F17YD

http://www.aparat.com/v/TPZOg

http://www.aparat.com/v/hEsio

 


منایع:sonyviet-xperiablog-لینک مطلب



:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
::: <-TagName->
نویسنده : David
زمان : 7:45
شواهدی جدید از پرچمدار 2013 سونی
|

پیش از این اخباری از پرچمدار جدید سونی که بنظر در نیمه دوم 2013 شاهد آن خواهیم بود را در Xperia Club قرار دادیم.حالا اما اطلاعاتی جدید از  تلفنی با کد Sony C6802  به بیرون درز کرده است(در تست HTML5) که میتواند نشانه ای از پرچمدار 5 اینچی سونی باشد.با توجه به اطلاعات درز کرده و همچنین اطلاعاتی که چندی پیش توسط کاربر رامو در فروم Esato و درباره یک تلفن 5 اینچی جدید منتشر شده عرضه تلفنی قدرتمند تر از اکسپریاZ و به قصد رقابت مستقیم با پرچمداران دیگر برند های مطرح همچون سامسونگ و اپل بسیار محتمل خواهد بود.در زیر بار دیگر اطلاعاتی که توسط رامو منتشر شده را مرور میکنیم.کاربر رامو که پیش از این نیز مشخصات تلفن های اکسپریاZ و Zl را لو داده بود و از این جهت میتوان به اطلاعات او اعتماد کرد در مورد پرچمدار جدید سونی اشاره به طراحی در سبک و ابعاد اکسپریا Zl دارد(جنس بدنه یا ضد آب بودن هنوز مشخص نیست)و مشخصات سخت افزاری این تلفن را اینگونه اعلام کرده است:

-پردازنده Snapdragon 800 چهار هسته ای 2.3 گیگاهرتزی

-GPU Adreno 330(دو برابر قدرتمند تر از Adreno 320)

-صفحه نمایش 5 اینچی Full HD

-Ram 3GB

-دوربین 16 مگاپیکسلی

مطمئنا معرفی یک تلفن قدرتمند از سوی سونی در زمانی که رقبا تمامی آنچه در آستین دارند را رو کرده اند میتواند برای این کمپانی یک شانس بزرگ برای درخشیدن و تحت تاثیر قرار دادن بازار باشد.اینطور نیست؟


 منابع:xperiablog-phonearena-لینک مطلب



:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
::: <-TagName->
نویسنده : David
زمان : 20:32
گزارش مالی سونی در سه ماه آخر 2012: حفظ ضرر در حد معتدل و ادامه مسیر بازسازی
|

نارنجی:سونی در حال بازساری کامل فعالیت های خود برای بازگشت به ریل سودآوری است و در این مسیر، سه ماه آخر سال 2012 را با درآمد 20.84 میلیاردی، درآمد عملیاتی 496 میلیونی و ضرر خالص 115 میلیون دلاری به پایان رسانیده.

در اینجا با وجود ضرر، یک پیشرفت شگرف در مقایسه با سال قبل مشاهده می شود، یعنی فصل آخر 2011 که به دنبال کاهش در فروش بخش تلویزیون سونی و فجایع محیطی حاصل از بلایای طبیعی، ضرر فصلی به بزرگی 2.1 میلیارد دلار گزارش شده بود. و اما در مقایسه فصل به فصل، یعنی سه ماه سوم 2012 نیز پیشرفت محسوس است. در پاییز 2011 سونی درآمد 20 میلیاردی، درآمد عملیاتی 388 میلیونی و ضرر خالص 198 میلیون دلاری را گزارش کرده بود.

سونی بخشی از این پیشرفت را مدیون افزایش محسوس فروش سنسورهای دوربین است این در حالی است قصد بستن یکی از کارخانه های تولید لنز خود و بازنشسته کردن زود هنگام 2000 کارگر آن را دارد. در سمت دیگر کسب و کار بازی و کنسول، و بخش تلویزیون های LCD سونی هم با کاهش در فروش مواجه شده اند. انتظار می رود که سونی در
مراسم دوم اسفند پلی استیشن 4 را معرفی و خونی تازه در رگ های بخش کنسول بازی خود جاری کند.

اما فروش تلفن های هوشمند هم از 8.8 میلیون در فصل قبل به 8.7 میلیون کاهش یافته که هر چند چشمگیر نیست ولی از آنجایی که تلفن ها جزو محصولات کلیدی سونی هستند، این نزول باید جدی گرفته شود. سونی با این فروش همچنان در بین 5 فروشنده برتر تلفن های هوشمند حضور دارد و امیدوار است با اکسپریا Z بتواند بخش موبایل خود را به رتبه های بالاتر برساند. همچنین تبلت اکسپریا Z هم می تواند باعث حضور بهتر سونی در بازار تبلت ها شود. انتظار می رود فروش این دو محصول، پیشرفت چشمگیری را برای سونی رقم بزند.

پیش بینی سونی برای فصل اول 2013، رسیدن به درآمد عملیاتی 1.4 میلیارد دلاری و سودآوری است. باید دید آیا شروع فروش محصولات موبایل جدید و پلی استیشن 4 به تحقق این پیش بینی خواهد انجامید یا خیر.

عملکرد بخش موبایل سونی


منبع:نارنجی



:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
::: <-TagName->
اکسپریاZ بهترین گوشی حال حاظر بازار از دیدگاه مجله Stuff
|

بار دیگر مجله Stuff به معرفی 10 اسمارت فون برتر پرداخته و اینبار همانطور که قابل پیشبینی بود تلفن پرچمدار سونی یعنی اکسپریاZ را به عنوان بهترین انتخاب کرده است.همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید اکسپریاZ از دیدگاه کارشناسان مجله Stuff شایستگی حظور در صدر جدول را داشته و به عنوان بهترین گوشی حال حاظر بازار معرفی شده است.نویسنده Stuff در باره اکسپریاZ میگوید:

"با صفحه نمایش فوق العاده و قدرت فراوان،این اسمارت فون مورد علاقه و دوست داشتنی ماست"

البته یک نکته عجیب بنظر میرسد و آن هم حظور نداشتن   htc butterfly در این لیست است که حتی در بد ترین حالت شایستگی حظور در لیست TOP10 را دارد. به هر حال ما در کلوپ هواداران سونی از انتخاب اولین اسمارت فون سونی در 2013 به عنوان بهترین گوشی حال حاظر جهان خوشحالیم و شکی نداریم که این شروع خوب نویدبخش سالی طوفانی برای سونی است


منبع:Stuff

لینک مطلب



:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
::: <-TagName->
نویسنده : David
زمان : 13:48
اکسپریاZ از رکورد داران کمترین میزان اشعهSAR
|

حتما شما هم تا کنون درباره میزان اشعه یا SAR شنیده اید.SAR در واقع مخفف Specific Absorption Rate است که میزان فرکانس رادیویی جذب شده توسط بدن را نمایش میدهد.واحد SAR وات بر کیلوگرم است که نشان میدهد در هر ثانیه چند ژول انرژی توسط یک کیلوگرم از بدن شما جذب شده است.از آنجایی که امواج SAR بسیار مخرب و عامل اختلال در عملکرد بدن هستند(و میتوانند عامل بیماری هاییی همچون سرطان باشند) از طرف اتحادیه اروپا و ایالات متحده آمریکا حد مشخصی برای اشعه هر دستگاه تعیین شده تا تولید کنندگان را وادار کنند تا جای ممکن این امواج مخرب را کاهش دهند.استاندار SAR در اروپا 2 وات بر کیلوگرم و در ایالات متحده آمریکا و استرالیا 1.6 وات بر کیلوگرم تعیین شده است.پس یک تلفن همراه استاندارد باید عدد SAR پایین تر از این حدود را نمایش دهد  و هرچه این میزان پایینتر باشد میتوان گفت که آن دستگاه کمتر برای سلامتی مضر است.به نقل از بخش سونی موبایل فرانسه میزان اشعه SAR تلفن اکسپریاZ در بررسی ها 0.55 است.به این ترتیب میتوان گفت اکسپریاZ از رکورد داران کمترین میزان اشعه در تلفن های همراه است.برای اینکه تصور بهتری از این مورد داشته باشید باید به عنوان مثال به میزان اشعه تلفن های مطرح بازار اشاره کنیم به طور مثال تلفن گلکسیSlll سامسونگ میزان اشعه 1.49 وات کیلوگرم و آیفون5 اپل 1.15 وات کیلوگرم را نشان میدهند.


منبع:Xperiablug

لینک مطلب



:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
::: <-TagName->
اسمارت فون هایی که سونی احتمالا در نیمه دوم 2013 معرفی خواهد کرد
|

بر اساس گزارش یکی از کاربران فروم Esato (و XDA)شرکت سونی احتمالا برای نیمه دوم سال مدل هایی از تلفن های رده بالا و رده میانی را معرفی خواهد کرد.پیش از این نیز سونی اعلام کرده بود که قصد دارد تمرکز ویژه ای روی تلفن های رده بالا و رده میانی داشته باشد و با مشخصاتی که اکنون در ادامه خواهید دید بنظر میرسد سونی به این قول خود کاملا پایبند است.با توجه به این گزارش سونی برای نیمه دوم سال جایگزینی برای اکسپریاZL و اکسپریاS و یک پرچمدار جدید را آماده میکند.یکی از این تلفن ها که با نام اکسپریاZL+ معرفی خواهد شد همانطور که از نامش پیداست مدلی ارتقاء یافته از تلفن اکسپریاZL سونی خواهد بود که بجای استفاده از Snapdragon S4 Pro از پردازنده Snapdragon 600 استفاده خواهد کرد همچنین برای افزایش توان گرافیکی مجهز به GPU Adreno 320 اورکلاک شده خواهد بود.مشخصات این تلفن به شرح زیر است

-پردازنده Snapdragon 600 چهار هسته ای 1.9 گیگاهرتزی

-GPU Adreno 320(بهینه شده)

-Ram 3GB

-دروبین 13 مگاپیکسلی

همچنین سونی در نظر دارد تا جایگزینی را برای یکی از محبوبترین تلفن های رده میانی خود یعنی اکسپریاS ارائه نماید.این تلفن که قرار است از مدل های نسبتا ارزانتر سونی باشد مشخصاتی به شرح زیر خواهد داشت:

-پردازنده دو هسته ای Snapdragon S4 1.5 Ghz

-Ram 1.5GB

-صفحه نمایش 4.5 اینچی HD

و در نهایت پرچمدار جدید سونی که مشخصاتی نسبتا مشابه فبلت سونی خواهد داشت که چند روز پیش در Xperia club درباره آن سخن گفتیم این مشخصات عبارت اند از:

-پردازنده Snapdragon 800 چهار هسته ای 2.3 گیگاهرتزی

-GPU Adreno 330(دو برابر قدرتمند تر از Adreno 320)

-صفحه نمایش 5 اینچی Full HD

-Ram 3GB

-دوربین 16 مگاپیکسلی

همچنین گفته شده پرچمدار جدید سونی از نظر طراحی بر اساس اکسپریاZL اما باریکتر و جمع و جورتر خواهد بود.بنظر میرسد سونی برای نیمه دوم 2013 با دست پر خواهد آمد با این وجود تا زمان معرفی رسمی نمیتوان این مشخصات را بطور قطعی رد و یا تایید کرد و البته که باید منتظر خبر های بیشتری بود تا جزئیات بیشتری را برای ما آشکار کنند


منیع:Sonyviet

لینک مطلب



:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
::: <-TagName->
نویسنده : David
زمان : 12:44
سونی با فروش 9.8 میلیون اسمارت فون در رده چهارم پر فروش های سه ماهه چهارم 2012
| | ادامه مطلب...

با توجه به آخرین آمار IDC شرکت سونی با فروش 9.8 میلیون اسمارت فون در سه ماه چهارم سال 2012 در مجموع با داشتن سهمی 4.5% در رتبه چهارمین برند پرفروش این بازار قرار گرفت.بنابر این سونی توانسته نسبت به آمار سه ماهه سوم 1 میلیون فروش بیشتر را ثبت کند(رکورد سه ماه سوم8.8 میلیون اسمارت فون بود).همچنین میزان فروش سونی نسبت به مدت زمان مشابه در سال 2011 حدود 3.6 میلیون رشد داشته که رشد قابل توجه ای است.در رتبه های بالاتر همانطور که انتظار میرود برند های سامسونگ با اختلاف زیادی(63.7 میلیون) در رتبه اول و پس از آن اپل(47.8) و هوآوی(10.8)قرار دارند.با توجه به اینکه سونی توانسته در مدت زمانی نسبتا کوتاه و تحت مدیریت درست آقای کازو هیرایی به جایگاهی بسیار مناسب برسد انتظار داریم با همین روند رو به رشد در پایان سال 2013 آمار خیره کننده ای را از این کمپانی شاهد باشیم چرا که سونی همانطور که قول داده بود در 2013 بطور جدی به نبرد پرفروش های بازار خواهد رفت.در حالی که آمار سونی در سال 2012 مربوط به اسمارت فون های رده پایین و رده میانی هستند(سونی در 2012 روی این بخش ها تمرکز کرده بود)در سال جدید با تمرکز بیشتر این شرکت روی تولید اسمارت فون های رده بالا و رده میانی افزایش خیره کننده آمار فروش اسمارت فون های سونی چندان دور از انتظار نیست.میتوانید جدول فروش را در ادامه مطلب مشاهده نمایید

لینک مطلب



:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
::: <-TagName->
(خبر داغ)مشخصات فبلت 6.44 اینچی سونی به بیرون درز کرد
|

پیش از این شایعاتی از فبلت 6 اینچی سونی به گوش رسیده بود که ما در Xperia club به ان پرداختیم اکنون اما جزئیات بیشتری از اولین فبلت سونی منتشر شده است.بنا به اطلاعاتی که در سایت ویتنامی sonyviet منتشر شده این تلفن از مشخصات قابل توجه ای برخوردار است که میتوانید در ادامه مشاهده نمایید:

- صفحه نمایش 6.44 اینچی Full HD از نوع IPS

- پردازنده اسنپدراگون800 با فرکانس 2.3 گیگاهرتزی

- 3Gb RAM

- 32 گیگ حافظه داخلی

- 4G،nfc،LTE

-باتری قدرتمند 3500Mah

-قلم اختصاصی

ذکر چند نکته در اینجا میتواند به جذابیت این خبر بیافزاید.این فبلت مجهز به جدیدترین پردازنده کوالکام میباشد که تا 75% بازده بیشتری نسبت به نسل پیشین خود دارد.همچنین این فبلت از صفحه نمایش LCD IPS استفاده میکند و بهره گیری آن از تکنولوژی های اختصاصی سونی(ژاپن دیسپلی) همچون OptiContrast یا WhiteMagic نیز تایید شده است. توجه داشته باشیم که سونی پیش از این توانسته بود با ارزانقیمت ترین انواع صفحه نمایش و به لطف تکنولوژی های اختصاصی خود کیفیت نمایشی ستایش برانگیز را ارائه نماید به شکلی که بسیاری از گوشی های سونی (به استثنا زاویه دید) توانسته اند حتی در بسیاری از تست ها از بهترین صفحه نمایش های موجود نتایج بهتری را کسب نمایند پس باید در این محصول جدید سونی کیفیت صفحه نمایش مثال زدنی ای را شاهد باشیم.همچنین این محصول با قلمی اختصاصی معرفی خواهد شد که البته پیش از این در Xperia club درباره کیفیت و دقت این قلم سخن گفته بودیم در اینجا باید یاد آوری شود که حساسیت و دقت این قلم چند برابر بیشتر از قلم بهترین فبلت حال حاظر بازار یعنی گلکسی نوتll توصیف شده است.با این وجود بنظر میرسد سونی برای سال جدید برنامه های زیادی دارد و بخصوص در تلاش برای ارتقاء بخش نرم افزار های اختصاصی خود برای رقابت هر چه نزدیکتر با بهترین فبلت های بازار است.با تجربه ای که از محصولات سونی داریم احتمالا این فبلت با طراحی بسیار زیبا و بی نظیر و مقاوم در برابر گرد و غبار و آب خواهد بود.همچنین زمان معرفی و عرضه آن در نیمه دوم سال پیش بینی میشود.آیا این محصول جدید سونی میتواند جایگاه گلکسی نوت های سامسونگ که تاکنون با اقتدار و بی رقیب به نظر میرسند را متزلزل نماید؟ آینده همه چیز را مشخص خواهد کرد...


منبع:sonyviet
 
لینک مطلب



:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
::: <-TagName->
نویسنده : David
زمان : 21:32
:: هدیه Xperia club به دوستداران برند سونی
:: صفحه نمایش های TRILUMINOS در اسمارتفون های آینده سونی
:: Xperia ZR، اسمارتفون تازه وارد و ضد آب سونی با پردازنده ۴ هسته ای
:: براساس پیش بینی های مالی، سونی بهتر از انتظارات ظاهر شده است
:: اکسپریاZ با صفحه نمایش JDC یا SHARP،کدام بهتر است؟
:: اسمارت فون های 2013 سونی،تعریف جدیدی از بخش موبایل این کمپانی ارائه خواهند داد
:: گوگل،سونی و مایکروسافت معتبر ترین برند های فعال دنیای تکنولوژی
:: اکسپریاZ پر فروش ترین اسمارت فون بازار سوئد
:: نگاهی به رده میانی های جدید سونی اکسپریا SP و اکسپریا L و بنچمارک SP
:: اکسپریاZ حتی پس از رونمایی از گلکسیS IV همچنان محبوب است
:: اکسپریاZ در قابلمه جوشان هم زنده است!
:: تست عملکرد دوربین اکسپریاZ در شب
:: برچسب های دافع آب و ضد اثر انگشت Imos برای Xperia Z
:: در اکسپریاZ از چند نوع صفحه نمایش استفاده شده است؟!
:: اکسپریاZ و گلکسی نوتll در تست صفحه نمایش
:: زاویه دید صفحه نمایش اسمارت فون خود را تا صد در صد ارتقاء دهید!
:: تلفن اکسپریا L با صفحه نمایش 4.3 اینچ و دوربین 8 مگاپیکسل معرفی می‌شود
:: شایعات در مورد C670x سونی
:: سونی با در کنار هم قرار دادن 196 اکسپریاZL کیفیت صفحه نمایش این گوشی را به رخ کشید!
:: تبلت اکسپریا زد سونی، سبک ترین و نازک ترین ۱۰ اینچی دنیا
:: اکسپریاZ تلفیقی از زیبایی کیفیت و اصالت
:: مقایسه اکسپریاZ و htc One
:: بررسی اکسپریاZ نسخه اپراتور Docomo
:: تست عکاسی اکسپریاZ
:: آیا نسخه نهایی اکسپریاZ مجهز به صفحه نمایش IPS خواهد بود؟!
:: شواهدی جدید از پرچمدار 2013 سونی
:: نگاهی به اکسپریاZ و مقایسه با گلکسیSlll سامسونگ
:: تصاویر اکسپریاZ نسخه اپراتور Docomo
:: گزارش مالی سونی در سه ماه آخر 2012: حفظ ضرر در حد معتدل و ادامه مسیر بازسازی
:: غول های Full HD در رینگ! htc Butterfly در برابر Xperia Z
:: اکسپریاZ بهترین گوشی حال حاظر بازار از دیدگاه مجله Stuff
:: تصاویر محتویات داخل جعبه اکسپریاZ
:: اکسپریاZ از رکورد داران کمترین میزان اشعهSAR
:: (دانلود نرم افزار)گوشی اکسپریای خود را به اکسپریاZ تبدیل کنید!
:: آیا در صفحه نمایش اکسپریاZ مشکل زاویه دید برطرف شده است؟(بخش دوم)
:: اکسپریاZ،آیفون5،پیورویو808،گلکسی نوتll و اکسپریاTX در تست عکاسی
:: دانلود تصاویر پس زمینه بسیار زیبای اکسپریاZ سونی
:: به تماشای زیبا روی سونی بنشینید!
:: اسمارت فون هایی که سونی احتمالا در نیمه دوم 2013 معرفی خواهد کرد
:: سونی با فروش 9.8 میلیون اسمارت فون در رده چهارم پر فروش های سه ماهه چهارم 2012
:: نگاهی به تبلت اکسپریاZ سونی
:: (خبر داغ)مشخصات فبلت 6.44 اینچی سونی به بیرون درز کرد
:: سونی و معرفی رسمی «تبلت اکسپریا Z» با ضخامت 6.9 میلیمتر، وزن 495 گرم و بدنه مقاوم در برابر آب و خاک
:: پلی استیشن 4 به کنترلر لمسی تجهیز خواهد شد
:: رویارویی اکسپریاZ،آیفون5 و Oppo Find 5 در تست عکاسی
:: آیا در صفحه نمایش اکسپریاZ مشکل زاویه دید برطرف شده است؟
:: سونی دوباره اعلام کرد،تمرکز بر دستگاههای سطح بالا
:: CES، بیشترین توجهات به اکسپریا Z و سامسونگ
:: تایید شد، آپدیت به اندروید 4.2 برای اکسپریا Z
:: پلی استیشن 4 در نمایشگاه E3 معرفی می‌شود


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 11 صفحه بعد

xperia club in aparat

مترجم وبلاگ و وبسايت به 36 زبان زنده دنيا